ساخت لمینت متحرک در دندانپزشکی چگونه است

ساخت لمینت متحرک در دندانپزشکی چگونه است

مراحل ساخت لمینت متحرک در خانه

خرید ساعت مچی طرح اسپرت ورزشی شیک ضد اب وخش

خرید ساعت مچی طرح اسپرت ورزشی شیک ضد اب وخش

 

 

 

مشخصات ساعت: برند: تیسوت، ساعت پسرانه، گارانتی: 6 ماه، موتور ضد آب: مناسب برای شستن دست، نمایشگر تاریخ: دارد، رنگ: صفحه مشکی، بند مشکی / صفحه ساعت سفید، بند قهوه ای، جعبه: دارد، آیا Tissot Did آیا می دانید که این شرکت بیش از 150 سال قدمت دارد؟ آیا می دانستید که ما سابقه طولانی داریم و همیشه بهترین محصولات را برای مشتریان خود تولید می کنیم؟ آیا می دانستید تیسوت یکی از بهترین برندهای با طرفداران بسیار در ایران است؟ خوب، اگر هنوز تیسوت را به عنوان برند خود انتخاب نکرده اید، اگر آن را دوست دارید، حتما آن را توصیه می کنم. خرید ساعت مچی زیبا نمایش داده شده در سایت. در مهمانی ها و مجالس نگاه دیگران را احساس کنید. یکی از محبوب ترین و محبوب ترین ساعت ها در اروپا. یک ساعت عالی مطابق با سلیقه شما. طراحی بسیار شیک هم اکنون بخرید ساعت های تیسوت ساعت های زیبا و متفاوتی برای افراد با سلیقه خاص و سخت گیر هستند. این ساعت با سادگی منحصر به فرد و طراحی غیر متعارف خود، شیک ترین تیسوت طراحی شده است. این ساعت بسیار شیک یکی از محبوب ترین و محبوب ترین در اروپا است. ساعت هر فرد نمادی از فردیت است و این ساعت زیبا را برای بیان شخصیت متفاوت خود انتخاب کنید. ساعت شیک در دو رنگ صفحه سفید و صفحه مشکی مطابق با سلیقه شما موجود است.

 

از دیگر ویژگی ها و ویژگی های ساعت مردانه جی شاک می توان به موارد زیر اشاره کرد: - نمایش زمان آنالوگ و دیجیتال - صفحه نمایش پروژکتور نئون، با امکان جدید برای نمایش ساعت، دقیقه و ثانیه به صورت همزمان - با زنگ ساعت 12/24 - دارای دکمه روشن Pozadisko برای روشنایی صفحه نمایش. - بدنه از پلاستیک تقویت شده ساخته شده و ساعت مچی مدل J-Shock دارای عقربه و شمارنده دیجیتال می باشد به همین دلیل به این ساعت ساعت دو زمانه نیز می گویند. . در مقایسه با مدل های دیگر، صفحه نمایش نئون و فناوری پیشرفته این ساعت را دو برابر از ساعت متمایز می کند. خرید ساعت های جی شاک از طریق پست

 

فروش ساعت ال ای دی بر خلاف سایر ساعت های مچی سنتی نه ساعت است و نه ساعت دیجیتال معمولی! همانطور که از تصاویر می بینید، این ساعت لمسی ظاهر مدرن متفاوتی را به بازار می آورد. صفحه این ساعت در حالت عادی خاموش است و با لمس صورت خود، LED روی ساعت روشن می شود و زمان را نمایش می دهد که باعث تعجب دیگران می شود. یکی دیگر از ویژگی های این ساعت نمایش تقویم و سال است. یکی از نکات جالب در مورد ساعت LED لمسی این است که دکمه ای وجود ندارد و تنظیم ساعت نیز با لمس صفحه انجام می شود! این ساعت برای اولین بار در ایران در رنگ های متنوع با شش ماه گارانتی تعویض و در بسته بندی اصلی و شیک در فروشگاه ها عرضه شد. ویژگی های ساعت LED لمسی: - صفحه نمایش لمسی (زیباتر و بادوام تر) - سطح کیفیت: درجه 1 - 6 ماه گارانتی تعویض - بسته بندی: جعبه بسیار شیک و مقاوم در برابر ضربه - طراحی کاربر پسند و خواندن ساعت بسیار آسان و سریع - تقویم صفحه نمایش - ساعت می تواند 24 یا 12 ساعت نمایش دهد - راهنمای کاربر به زبان فارسی توجه: این ساعت در رنگ های مختلف موجود است. لطفا در هنگام سفارش رنگ مورد نظر خود را در پیام ذکر نمایید.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: issic ? تاريخ: 1 فروردين 1396برچسب:, ? موضوع: <-CategoryName-> ?